czwartek, 19 lutego 2015

Domowe szybkie i tanie mleko kokosowe :)

Dziś kolejny słoneczny dzień :) Mój Skarb smacznie śpi, a ja mam chwilę dla siebie. Wczoraj zrobiłam pyszne i szybkie mleko kokosowe. Musicie koniecznie wypróbować! Doskonałe do zup, sosów, kawy czy innych domowych smakołyków:)
Składniki:
  • szklanka wiórków kokosowych (najlepiej nie siarkowanych)
  • szklanka gorącej wody
Wiórki zalewamy wodą i czekamy aż nasiąkną (może to być parę godzin, może być i cała noc).


Później dolewamy jeszcze pół szklany gorącej wody i blendujemy.




Zblendowane wiórki przecedzamy (u mnie do tego celu posłużyła pieluszka tetrowa :))





Pozostałe wiórki ponownie zalewamy połową szklanki gorącej wody, od razu blendujemy i przecedzamy. Gotowe! Pychota!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz