wtorek, 17 lutego 2015

Wiosna w zimie? Owocowa energia!

Właśnie usypiam moją małą w wózku. Dzień zaczyna się świetnie, mała dała w miarę pospać, za oknem słoneczko, kawka już wypita. No czego chcieć więcej! Nawet pączek zjedzony :D Ale widok za oknem jest cudowny, słońce, bezchmurne niebo. Kocham takie poranki i nie mogę doczekać się wiosny! Dziś chciałam Wam przedstawić jogurt/mus/szejk jak kto woli. Bez cukru, ale mimo to słodki :) Idealny na drugie śniadanie lub jako deser. Świetny dla małych i dużych :) Pokochacie go. Smakuje cudownie i jest o wiele smaczniejszy niż jogurty ze sklepu. Do niedawna sama je jadłam, ale jak tylko spróbowałam jogurtu własnej roboty zdecydowałam, że nie będę pakować pieniędzy w sklepowe buble. Bo jak dla mnie to one smaczne nie są. Ba! Zawsze były dla mnie zbyt słodkie, ale nigdy nie wiedziałam, że w tak łatwy sposób można zrobić coś tak smacznego i zdrowego we własnym domu. Bez wzmacniaczy smaku, kolosalnej ilości cukru czy barwników. To jest coś co powinien spróbować każdy. Wasze dzieci go pokochają:) Na pierwszy ogień rzucam ten oto jogurt. Pochwalcie się w komentarzach swoimi pomysłami i pokażcie zdjęcia:)

Składniki:
  • banan
  • marchewka
  • jabłko
  • opcjonalnie: serek/jogurt naturalny (u mnie Bieluch) lub mleko kokosowe (ze sklepu lub domowej roboty), ilość w zależności od pożądanej konsystencji.
Wszystko blendujemy/miksujemy i voila! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz